Seerat Mesra Tautan Kasih


Program Jelajah Patriotisme

Assalamualaikum dan Salam Perpaduan

Berakhir sudah program Jelajah Patriotisme anjuran Exco Integrasi dan Perpaduan JMK KUO sesi 2009/2010 yang bermula pada 19 hingga 30 Ogos 2009. Sepatutnya bermula 1 Ogos namun memandangkan penularan penyakit H1N1 telah menyebabkan UPSI diawalkan cuti pertengahan semester. Sedikit sebanyak program ini dijalankan secara sederhana. Segala perancangan awal tidak dapat diterjemahkan ke arah yang lebih baik. Mungkin ada hikmah disebalik semua ini.

Terima kasih diucapkan kepada Rakan Exco dan AJK Pelaksana program khususnya dalam menjayakan program ini. Walau pun pelbagai kekangan dan komitmen akademik yang semakin sarat untuk diselesaikan kita berjaya juga menganjurkan program ini. Tahniah diucapkan. Semoga di masa akan datang, penganjuran program di bawah Exco ini akan lebih baik lagi dari segi arahan kerja dan komitmen kerja yang diberikan. Begitu juga komitmen kerja kepada Exco-exco lain amnya. Teruskan memberikan sokongan dan menjayakannya bersama-sama.

Seteguh kasih Seerat ukhwah.

Category:  
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
0 Responses
Leave a Reply

Pengikut Setia


PERHATIAN!!!

PERHATIAN: Segala informasi dan borang penyertaan berkenaan Program Jelajah Patriotisme boleh didapati dan dimuat turun daripada Kotak Laman Informasi Dan Borang di bawah sekali...Harap Maklum.